۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

آنگاه که........

آنگاه که غرور کسی را له می کنی

آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می کنی

آنگاه که شمع امید کسی را خاموش می کنی

آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری 

آنگاه که حتی گوشت را می بندی تاصدای خرد شدن غرورش را نشنوی

آنگاه که خدا را می بینی و بنده خدا را نادیده می گیری

میخواهم بدانم

دستانت را بسوی کدام آسمان دراز می کنی تا برای خوشبختی خودت دعا کنی؟.

بسوی کدام قبله نماز می گزاری که دیگران نگذارده اند......

فرشته های من

آمپرم چسبیده به آسمون

اصلا نمی‌فهمم، نمی دونم دارم چی کارمی کنم و چی کار باید بکنم

مخم بسته است از طرفی هر کی از راه می رسه به زور می خواد یه چیزی و بریزه توش

بابا نمی فهمم چرا دست از سرم بر نمی دارید چرا نمی زارید مث بچه آدم زندگیمو بکنم و به دردخوردم بمیرم

چرا همه می خوان بشن فرشته نجات من

من باقالی دنیا اومدم دلم می خواد باقالی هم از دنیا برم

اینو به کی بگم