۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

هم‌پا

بهت تبریک میگم همپای دوران جوانیم

مبارک صاحابت از طرف من بهشون تبریک بگو

تو رو هم مث بقیه ازم گرفتن هرچند بی معرفت بودم برات

برای دیدنت تو لباس عروسی لحظه شماری میکنم عشق من


پ.ن

بوی بدی به مشامم می خوره  

کجایی سهراب

کلمات، جملات، لغات و مکالمات در حجمی کوچک گم شده‌اند. اما توهمات اطراف نمی فهمند که چه می گذرد.

موسیقیدانان ساز خود را می نوازند و باید برایشان زیبا رقصید بی آنکه عرقی بر پیشانیت بنشیند و صدایی از..... هیسسسسسسسسسسسسسسسسس

فقط گوش کن به ساز من نه دل تو نه فکر تو نه شرایط تو

ساز من بهترین است

ساز من دستور است

ساز من صلاح توست

ساز من تو را نمی فهمد

سازها عذاب آور شده اند

سازها کاسه را لبریز کرده‌اند

 کجایی سهراب


به سراغ من اگرمی آی...

نه

به سراغ من نیایید

می نویسم برای تو

بارون میاد


آسمون دلتنگه


چای داغ


کنار پنجره ای که بخار کرده


به یاد گذشته ها


دوستان و همکلاسی ها


چه اونایی که هستن و نیستن


حتی هم او


هم او را که ما می بیند و انگار که  نمی بیند


هم او را که تنها به نامی از او دلخوشیم