۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

قیصر امین پور

سراپا اگر زرد و پژمرده ایم


ولى دل به پائیز نسپرده ایم


چو گلدان خالى لب پنجره


پر از خاطرات ترک خورده ایم


اگر داغ دل بود، ما دیده ایم


اگر خون دل بود، ما خورده ایم


اگر دل دلیل است، آورده ایم


اگر داغ شرط است، ما برده ایم


اگر دشنه ى دشمنان، گردنیم


اگر خنجر دوستان، گرده ایم


گواهى بخواهید، اینک گواه


همین زخم هایى که نشمرده ایم!


دلى سر بلند و سرى سر به زیر


از این دست عمرى به سر برده ایم

Birth

برای روز میلادم اگر تو

 

        به فکر هدیه ای ارزنده هستی

 

                  منو با خود ببر تا اوج خواستن

 

                         بگو با من که با من زنده هستی

 

                                 که من بی تو نه آغازم نه پایان

 

 

تویی آغاز روز بودن من

 

      نذار پایان این احســـاس شیرین

 

                 بشه بی تو غم فرســـودن من 

 

                         نمی خوام از گلای ســـرخ وآبی

 

                                  برایم تاج خوشبختی بیاری

 

 برای او که صدایش ترنم دلنشین باران

 

و نگاهش فروغ روشن مهتاب است