۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

برای خدا و تو

دلم می خواد برای یه چیزی که نمیشه اینجا نوشت بلند بخندم

از خوشحالی (حالا خوشحالی خوشحالی هم نه ها ولی خب) جیغ بکشم  موضوع خیلی مهمی نیست

ولی اعتراف یه نفر برام خیلی جالب بود

این موضوع های بی اهمیت اما عمیق به خدا نزدیک ترم میکنه

و نگرانیمو یه موضوع دیگه بیشتر.

که چند وقته تو مخمه و آزارم میده  و اجازه نمیده زندگی خوبی که دارم برام لذت تر بخش تر باشه


پ.ن

من از خدا می ترسم

من خدا رو دوست دارم

من به عدالت خدا و گذر روزگار ایمان دارم

*من به تو ایمان و اعتماد دارم اما این موضوع تو رو ازم دور میکنه

این یه اعتقاده و من نمیتونم تغییرش بدم

قصد ندارم تو رو به کاری اجبار کنم اما دلم نمیخواد این صراط مستقیم به غیر مستقیم بره



نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ق.ظ

تشخیص صراط مستقیم و غیر مستقیم اینقدرا هم آسون نیست

مزدور چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ق.ظ

من بودم قبلی!

الهه خانوم جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ب.ظ http://razegandom.blogfa.com

وقتی مینویسی آرومم
یه جورایی خیالم راحته
یاد وقتایی می افتم که حرف نمیزدی حرف نمیزدی حرف نمیزدی....و من میترسیدم.
تا
هردو به عدالت خدا ایمان آوردیم
حق ما عدالت بود نه هیج چیز دیگه
اینو تو خوب میفهمی شک ندارم
بنویس مریم من
بنویس
برای روزای نیومده
برای آدمای نیومده
برای آرامش من
بنویس گلم

... یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:57 ب.ظ http://www.tarane-baran.mihanblog.com

دمت گرم

مزدور جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ب.ظ

نمی نویسی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد