۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

به آسمان نگاه کن

به آسمان نگاه کن  

روز نه!!

شب. 

وقتی که دنیا آرام است   

وقتی که چند ساعت قبل باران باریده 

وقتی که خدا زمین را دوست دارد   

با دقت نگاه کن  

شاید ستاره کودکی هایت را پیدا کردی  

اینم بخاطر شما آقا مزدور

می گویند متاهل شدیم اما خودمان باورمان نمی‌شود، شواهد و قرائن هم اینگونه نشان می‌دهد

اما هنوز پس از گذشت یک ماهو، هشت روز و هفت ساعت هنوز وقتی پدر گرام از احوالات همسر مهربان می پرسند، هنگ می‌کنیم

اوضاع همان اوضاست و روزها همان روزها، تغییرات کوچک است و تأهل برایمان نمود  ندارد، شاید به این دلیل است که در زمان مجردی تصویر دیگری از ازدواج در ذهنم بودید،  هرچند ماراتن هنوز کاملا آغاز نشده


دیشب تو خونه تنها بودم

بعد از مدتها

منظورم یکسالو پنج ماهو سیزده روزه

فکریدم!

به اتفاقاتی که تو این مدت رخ داده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چه روزهایی گذشت که حالا در ذهنم مثل رویاست

البته قرار بود درس بخونم اما از ترس ( جن و پری و و دزد و ....) سعی  کردم به چیزای خوب فکر کنم تا زمان بگذره