۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

فرشته های من

آمپرم چسبیده به آسمون

اصلا نمی‌فهمم، نمی دونم دارم چی کارمی کنم و چی کار باید بکنم

مخم بسته است از طرفی هر کی از راه می رسه به زور می خواد یه چیزی و بریزه توش

بابا نمی فهمم چرا دست از سرم بر نمی دارید چرا نمی زارید مث بچه آدم زندگیمو بکنم و به دردخوردم بمیرم

چرا همه می خوان بشن فرشته نجات من

من باقالی دنیا اومدم دلم می خواد باقالی هم از دنیا برم

اینو به کی بگم

نظرات 2 + ارسال نظر
بنفشه سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:34 ق.ظ

سلام
باشه مزاحمت نمیشیم
باقالی بمون
باقال کرم خورده ترسووووووووووووووووووووو


موندم که این ابلهها تو رو برای چی میخوان
تویی که نمیتونی یه تصمیمی بگیری
از این تصمیم سخت تر هم وجود داره
پس تکون بخور باقالی پوسیدهء کرموووووووووووووووووو

سامان پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:23 ب.ظ http://madezadeh220

سلام این دردها را فقط به من بگو که دلم خو نه از این زمونه با این ادمهاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد