۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

آنگاه که........

آنگاه که غرور کسی را له می کنی

آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می کنی

آنگاه که شمع امید کسی را خاموش می کنی

آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری 

آنگاه که حتی گوشت را می بندی تاصدای خرد شدن غرورش را نشنوی

آنگاه که خدا را می بینی و بنده خدا را نادیده می گیری

میخواهم بدانم

دستانت را بسوی کدام آسمان دراز می کنی تا برای خوشبختی خودت دعا کنی؟.

بسوی کدام قبله نماز می گزاری که دیگران نگذارده اند......

نظرات 2 + ارسال نظر
بنفشه یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام
بازم من اومدم
میبینم که اگه من نیام کسی هم نمییاد :دی

اینو هستم
خیلی باحاله
قشنگه
معنیش ..............
حیف که ادمای زیادی نمیفهمنش
و شاید منم یکی از اون خیلیا هستم

الهه خانوم جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ق.ظ http://razegandom.blogfa.com

سلام
الان باید بفهمم که وبلاگ زدی؟؟؟؟؟
چقدرم خوشگله
مبارکه گلم
زود بیا ببینمت کادوی تولدت پوسید
لینکت میکنم.
دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد