۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

حرف‌هایی زیادی است برای نگفتن

نظرات 8 + ارسال نظر
کوتوله سبزمریخی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:29 ب.ظ

چه بدجنس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مزدور جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام
واقعا وب خیلی خیلی خیلی توپ و جالبناکی دارین
البته من نخوندما!
به منم سربزنین!!

کوتوله سبزمریخی جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ب.ظ http://asemanebedonemarz.persianblog.ir

نه دقیقا!گفتم که میخوام ازبین کسانی که بانجوم سروکارندارن کسایی روپیداکنم که باخوندن مطالب این وبلاگ به آسمون شب واسرارش علاقه مندبشن.وگرنه رفقای منجم خودشون همه فن حریفن.

کوتوله سبزمریخی جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ب.ظ

راستی باتوجه به اینکه امسال سال جهانی نجوم نامگذاری شده توچه پیشنهادی داری برای جلب توجه افراد به نجوم ازبین کسانی که بااین علم وباآسمون سروکاری ندارن ؟

مزدور پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:00 ب.ظ

حالا نمی شه حرف هایی هم باشه برای گفتن و نوشتن؟!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ق.ظ

سلام.
بابا شما دیگه گردن خلاصه نویسی رو شکستید.
گفتن در مصرف آب صرفه جویی کنید نه دیگه اینقدر کم .در مطالب کمی آب بستن لازمه.

کوتوله سبزمریخی دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 ب.ظ

هرکادوکه توبگی!مادی معنوی!!!
البت قبلن به دومادعرض کرده بودم که ماهاسکه بهارآزادی هدیه میدیم!!

مزدور جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:09 ب.ظ

خب بنویس دیگه بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد