۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

دلم.........

....دلم آب نبات چوبی میخواد

 

....دلم یخمک  میخواد

 

....قدم زدن میخواد تو هوای بارونی با اونی که خودم میدونم کیه

  

دلم روپوش گشاد مدرسه میخواد.....

 

دلم بلال میخواد اونم تو پارک بدون نگرانی واسه دنونای سیاهت.....

  

....دلم یخ میخواد که زیر دنونات قرچ قرچ صدا بده و بعد یخ بزنی....

 

دلم کشک میخواد از اون گرد ها که شبیه سفیدابه....

 

دلم یه کلت کمری میخواد....

 

دلم میخواد سر چهار راه کلی برام اسفند دود کنن، توی این حلبی های داغون....

 

دلم اون شلوارک هندونه‌ایمو میخواد....

 

دلم میخواد روی زنگ همسایه مون بنویسم : دیوونه!....

 

دلم میخواد به آدمای دورو برم بگم گور بابای همتون.....

  

دلم میخوادتلفن اونقدر زنگ بزنه ولی جواب ندم....

 

دلم یه آدم خل و چل میخواد….

 

دلم میخواد تخته بازی کنم، همین الان....

 

دلم دریا میخواد....

 

دلم میخواد اونی رو که خودم میدونم کیه خفه کنم....

 

....دلم میخواد بزنم تو گوش اونایی که حرصمو در میارن

 

 

دلم سیگار میخواد....

 

دلم لچر بازی میخواد....

 

دلم دوستامو میخواد….

 

دلم میخواد کلاغ پر بازی کنم جر بزنم....

 

....دلم میخواد دیر برم سرکار تاخیر بخورم 

  

....جنگل می خواد با مه

 

....دلم صدای آب می خواد

 

....دلم آلوچه میخواد با پلاستیکش

 

....دلم خواب ساکت میخواد زیاد

 

....دلم تنهایی میخواد

 

....دلم فرار میخواد

 

....دلم شعر مریم حیدرزاده رو میخواد با صدای خودش

 

"کاش در دهکده عشق فراوانی بود"

 

....دلم گذشتمو میخواد

 

....دلم بهشت زهرا قطعه شهدا می خواد

 

........دلم خدارو میخواد......زیاد!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سامان پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ق.ظ http://madezadeh220

س لام خیلی وب نازه ولی چرا .........................................شما که دلتون همه چیز میخواد انشاالا همه چیزهای که خواستی مال شما میشه بایبای.................................

سامان جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام اگه دوست داشته باشی در چهار مورد می تونم کمکت کنم

الهه جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام. حال کردم با دو تای آخرش .........
منم اون دو تا رو می خوام ...................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد