۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

خدای من

من دل به زیبایی، به خوبی میسپارم، دینم این است

 

 من مهربانی را تثبیتش میکنم ؛آیینم این است


من رنجها را با صبوری می‌پذیرم؛ من زندگی را دوست دارم؛ انسان و باران

 

و چمن را می‌ستایم

 

انسان وباران و چمن را میسرایم ،،،

 

دراین گذرگه ...

 

بگذار خود را گم کنم .........

 

بگذارازاین ره بگذرم با دوست...

 

با دوست....

دوست واقعی

دوست واقعی کسی است که دستان تو را بگیرد ولی قلب تو را لمس کند

هیچوقت مغرور نشو .....

 

 برگ‌ها وقتی می‌ریزند که فکر می کنن طلا شدن

به یاد داشته باش هر وقت دلتنگ شدی به آسمان نگاه کن

 

 کسی هست که عاشقانه تو را می‌نگرد ومنتظر توست

 

 اشک‌های تو را پاک می کند و دست‌هایت را صمیمانه می‌فشارد  تو را

 

دوست دارد

 

 فقط به خاطر خودت

 

و اگر باور داشته باشی می بینی ستاره‌ها هم با تو حرف می زنند  باور کن

 

که با او هرگز

تنها نیستی

 

فقط کافیست عاشقانه به آسمان نگاه کنی

نظرات 1 + ارسال نظر
آب موتوری! جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:17 ب.ظ

سلام
عاشقانه به آسمان نگریستم
ناگه...
ناگه یه کفتر خراب کاری کرد رو سرم!!!!
عمرا دیگر نگرم!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد