۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

چلمنگ پشندی!!!!!!!!

 

سلام

دوستان عزیز توجه توجه

این اطلاعیه به کمک یک متخصص چشم و گوش و حلق و بینی و معدوی و کلیه جات نوشته شده

این بلاگ متعلق به یک دختر جوان و حدودا بیست و سه ساله است که کارمند بوده بیسار موقر و متین میباشد و البته این خانوم جوان در اوج هنر مندی و هنر ورزی دچار نوعی اختلال بینایی به اسم اختلال ۴ چشمی بودن میباشد.ایشان همین ۱۰ دقیقه پیش از اداره خارج شده و تا فردا مراجعت نمیکند ... از یابندگان تقاضا میشود در صورت دیدن ایشان در محیط خارج از اداره این مسئله را به روی وی نیاورده و از دسترس وی خارج شوید چرا که در غیر این صورت دچار گلد شدگی میشوید .

از من گفتن بود از شما نشنیدن ...فردا پس فردا.... عید غدیر مبارک ... نیاید بگید من نگفتم هااااااااااااااا.

 

جهت شناخت سریعتر این بانوی جوان و زیبا میتوانید از عکس زیر استفاده نوماییدندید.

مریم جونم چشمهای سوم و چهارم و البته و صد البته عینکت مبارک

دوست دارتو همون که بدون تو از غصه دق میکنه !!!!

 ( وقت ناهار به حسابت میرسم )

**** بنفشه جونت ****

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سینا شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:20 ب.ظ

میشه با من ازدواج کنی من هنوز دندون دارم

فرزاد شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:37 ب.ظ http://petti.blogsky.com

سلام!
من که هیچی نفهمیدم!
البته نا گفته نماند که یکم آیکیوم پایینه!
خلاصه که بیا پیش من!
پشیمون نمیشی!
اه!
چقدر علامنت تعجب گذاشتم!
!!!

سامان جمعه 29 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:04 ب.ظ http://m

سلام دختر خوب گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد