۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

چند کلمه از دوست عروس( عروس بنفشه است)

سلام به دوستایی که به خونه کوچیک و حقیر و در پیت من سر زدن ُ از همشون تشکر می‌کنم و خوشحالم از اینکه با اینکه تازه این خونه رو ساختم بازدید کننده داشتم و این مدیون دوست خوبم بنفشه‌ هستم  یه دوستی که اگه من نباشم اون از غصه دق میکنه و می‌میره   

به بزرگی خودتون ببخشید که خونم مثل کله پاچه میمونه و هیچی نداره آخه تازه واردم و هنوز هیچی ازش بلد نیستم یه چند وقتی تحملش کنید تا بهش سرو سامون بدم .

میدونم خیلی دیره ولی عید قربان و به همه مسلمونای دنیا تبریک میگم و امیدوارم تو این روز هرچی از خدا خواستن خدا بهشون بده

قربون همتون

مواظب خودتون باشید

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:40 ق.ظ http://www.setayesh2000.blogsky.com

توفکر یه سفرم...
توفکربستن یه چمدون خالی...
توفکرخریدن یه بلیط به مقصد...هیچ..!
توفکرمقصد هیچ...
برای اینکه اونجا...
جای خوبی برای خاکسترکردن آرزوهامه....!

واقعاَ زیبا بود

××××××منتظرت می مانم ×××××××××

بنفشه شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:29 ب.ظ http://ravieghese.mihanblog.com

سلام
چطوری ۴ چشم؟!(با ارظ یا عرض یا عرز یا ارذ یا .... از هر چی ادم ۴ چشم نه ببیخشید عینکیه)
میبینم که آپ کردی .... ادمیات شدی
راستی ۴ چشم جونم یه سوال تخصصی دارم :
چهار چشم بودن بیتره یا ۴ دس بودن ؟!
اگر مردی این تایید رو از کامنت دونیت بردار تا بهت بگم بلاگ نویسی یعنی چی؟!
ادم باش جر بزه داشته باش و البته جسارت و شجاعت و ..........
راستی فرزانه جون خوبن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:دی

بنفشه شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام
چطوری ۴ چشم؟!(با ارظ یا عرض یا عرز یا ارذ یا .... از هر چی ادم ۴ چشم نه ببیخشید عینکیه)
میبینم که آپ کردی .... ادمیات شدی
راستی ۴ چشم جونم یه سوال تخصصی دارم :
چهار چشم بودن بیتره یا ۴ دس بودن ؟!
اگر مردی این تایید رو از کامنت دونیت بردار تا بهت بگم بلاگ نویسی یعنی چی؟!
ادم باش جر بزه داشته باش و البته جسارت و شجاعت و ..........
راستی فرزانه جون خوبن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد