۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

۱+۱ به هم زن = ۲ بهم زن = دو بهم زن

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

یلدا

یلدایم از چیزی تهی بود
زیرخاکی‌های وجودم را زیر و رو کردم
در بساط بی‌بساطی‌ام چیزی نیافتم
جز انار خشکیده و بی‌طاقت تنهایی
بر طاقچه کهنه دلم
غبار دلتنگی از چهره رنگ پریده‌اش زدودم
و به آستان نگاهم سپردمش…
نگاه کن برایت انار آورده‌ام
خسیس و تبدار

نظرات 1 + ارسال نظر
بنفشه دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:40 ق.ظ http://ravieghese.mihanblog.com

سلام
دستت درد نکنه
انارت ترشه یا شیرین؟!
من دوس دارم آّلمبو کنم هاااااااا
اشکل نداره؟!
جوجو تو هم واسه من ادم شدی متن ادبی بنویسی بی ادب!!!!!!!!!!!!!! D:
بیا تو بلاگم یه بازی راه انداختم ادامه بده
بدو بیا
منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد